Skoči na vsebino
Gumb išči|

Zapri iskalnik

16.03.2015 / Zanimivo

90% občanov v l. 2014 zadovoljnih z delom občinske uprave

Deli na FBNatisni

Brežice – Zagotavljanje kakovostnih storitev v uporabnikom dostopnem in prijaznem okolju je eno izmed osnovnih vodil občinske uprave Občine Brežice. Občina od uvedbe sistema vodenja kakovosti po standardu ISO 9001:2008, ki ga je pridobila leta 2009, s pomočjo kratke ankete spremlja zadovoljstva uporabnikov storitev občinske uprave. Rezultati ankete, ki je potekala med 1.12.2014 do 31.12.2014, kažejo, da so občani 90%, natančneje 89,75% zadovoljni z delom občinske uprave. Od 4 možnih točk je uprava prejela povprečno oceno 3,59 točk.


Z namenom pridobivanja podatkov o zadovoljstvu uporabnikov storitev občinske uprave je  Občina  v času od 1.12.2014 do 31.12.2014 izvedla anketo glede zadovoljstva strank z delom občinske uprave Občine Brežice. Pripravljeni anketni vprašalniki so bili na voljo strankam v sprejemni pisarni in v tajništvih oddelkov, s pošto pa so bili anketni vprašalniki poslani tudi strankam, ki so urejale zadeve v občinski upravi. Občinska uprava je tako prijela 49 izpolnjenih anketnih vprašalnikov in jih analizirala.

anketa2.jpg

Z najvišjimi ocenami (3,59 od 4 možnih) so uporabniki storitev občinske uprave ocenili dostopnost in razumljivost potrebnih informacij za stranke ter pripravljenost zaposlenih pomagati uporabniku (stranki).

Občani si želijo urejenega dostopa za invalide

Vprašanja so zadevala sestavine kakovosti dela, čakalno dobo in vzrok zanjo, možnost pridobivanja informacij in pomen določenih lastnosti zaposlenih. Anketiranci so se odzvali povabilu in posredovali svoje predloge, ki jih bo vodstvo Občine Brežice skušalo v največji možni meri tudi uresničiti. Največ predlogov občanov (strank) se nanaša na ureditev dostopa za invalide oz. vzpostavitev dvigala, ki bo omogočilo dostop tudi gibalno oviranim občanom.

 affiliation2_-_Kopija.jpg

Uresničevanje vizije do uporabnikov prijazne ustanove 

Povprečna ocena zadovoljstva strank v l. 2014 je znašala 3,59 (možne ocene na lestvici od 1 – najslabše do 4 - najboljše) ali 89,75%, kar pomeni, da je povprečna stopnja zadovoljstva uporabnikov visoka. Za primerjavo - v l. 2013 je ta znašala 84,25% oz. 3,37. Primerjava rezultatov kaže, da so občani vse od l. 2011 več kot 84% zadovoljni s storitvami, ki jih zanje izvaja občinska uprava.  Rezultati ankete predstavljajo Občini Brežice potrditev, da je na pravi poti k uresničevanju svoje vizije občine prijazne do vseh občank in občanov. V prihodnje si občinska upravi želi še več sodelovanja in predlogov s strani občanov, ki jih bo v skladu z možnostmi tudi skušala uresničiti. Te lahko zainteresirani občanke in občani oddajo preko spletne strani Občine Brežice www.brezice.si – rubrika Vprašajte nas.