11.11.2009 / Sporočila za javnost
Dan odprtih vrat podjetja TPV d. d.
Deli na FBNatisniBrežice, 10. november – Dve desetletji uspešnega dela je podjetje TPV – trženje in proizvodnja opreme vozil obeležilo z dnevom odprtih vrat, v sklopu katerega so si obiskovalci lahko ogledali proizvodni proces in se seznanili z delovanjem enega najuspešnejših podjetij v občini.
Župan občine Brežice Ivan Molan je z zanimanjem prisluhnil predstavitvi zgodovine podjetja skupaj s svetniki in svetnicami občinskega sveta Občine Brežice. Predsednik uprave in generalni direktor Vladimir Bahč je na kratko orisal zgodovino podjetja od začetkov avtomobilske industrije v teh krajih (l. 1954) do ustanovitve TPV d. d. v letu 1989 ter odkupa podjetja s strani zaposlenih l. 1993. Podjetje je začelo svojo dejavnost z izdelovanjem avtomobilskih sedežev, ki jih še dandanes izdeluje.
Z nastalo krizo v gospodarstvu in posledično v avtomobilski industriji so se v podjetju TPV takoj soočili, zmanjšali plače in skrajšali delovni čas, saj so se nekatera naročila ustalila pri le 10% nekdanjih količin. Z nenehnim vlaganjem v razvoj in izobraževanje, temu letno namenijo 8% prihodkov, so uspeli ohraniti konkurenčnost in pridobiti nova naročila. Vrnil se je normalni, ne več skrajšani, delovni čas in do konca tega leta pričakujejo, da se bodo zadeve uredile.
Župan Ivan Molan se je predstavnikom podjetja TPV zahvalil za povabilo in dejal, da podjetje TPV dokazuje, da je najboljši recept zoper krizo v gospodarstvu domače znanje in razvoj. Stanje v občini na področju gospodarstva se normalizira, Občina lahko podjetjem pomaga predvsem pri pristopu k prostorskemu planu ter dostopom do glavnih prometnih poti.
Sledil je ogled proizvodnje žičnatih in cevnih izdelkov za avtomobile – v enoti Brežice proizvajajo 184 različnih delov, je dejal vodja PE Brežice Anton Petrič, za kar porabijo od 7 do 8.000 ton cevi letno. Prednost podjetja je v izredno dobrem nadzoru procesov in sledljivosti izdelka, v podjetju pa se zavedajo tudi odgovornosti so okolja, zato ločujejo odpadke v za to namenjene eko otoke. Poleg certifikata za vodenje kakovosti, ki je nadgrajen s tehnično specifikacijo za avtomobilsko industrijo, so v podjetju sprejeli tudi standard za varstvo in zdravje pri delu. Na leto imajo v podjetju do 100 različnih presoj, naslednji cilj podjetja na področju kakovosti je poslovna odličnost.
Vizija podjetja s 1.200 zaposlenimi (od tega jih je v enoti Brežice zaposlenih 220), ki je v l. 2008 ustvarila 226 milijonov evrov prihodka, je biti prisoten v vsakem avtomobilu. Trženje in razvoj dajeta zagon podjetju, dobra organizacija in nadzor proizvodnega procesa ter visoka kakovost izdelkov skupaj s statusom razvojnega dobavitelja podjetju zagotavljata konkurenčnost na zahtevnem trgu. Podjetje neposredno dobavlja avtomobilske komponente za proizvajalce avtomobilov znamk Renaut, BMW in VW, posredno so svojimi izdelki prisotni v skoraj vseh evropskih in nekaterih drugih avtomobilih (Audi, Saab, Škoda, Opel, Volvo, Jaguar, Mercedes-Benz, Toyota, ...).
Predstavljena sta bila tudi podjetja iz skupine TPV – TPV avto, ki je 2. največji koncesionar za prodajo vozil znamke Renault, in TPV prikolice, kjer proizvajajo 200 različnih tipov prikolic za prodajo v 14 držav.