Skoči na vsebino
Gumb išči| Zapri iskalnik

22.08.2023 / Javna naročila

Zavarovanje premoženja in odgovornosti

Deli na FBNatisni

Občina Brežice objavlja javno naročilo po odprtem postopku za izbor izvajalca storitev zavarovanja premoženja in odgovornosti za pet let

Predmet javnega naročila so storitve zavarovanja premoženja, vozil in odgovornosti Občine Brežice, javnih zavodov, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je Občine Brežice, krajevnih skupnosti v občini Brežice in Gasilske zveze Brežice in sicer v obdobju od 1. 2. 2024 do 31. 1. 2029.

Postopek oddaje javnega naročila v svojem imenu in za svoj račun ter za pravne osebe iz prejšnjega odstavka izvaja Občina Brežice.

Javno naročilo za Občino Brežice in krajevne skupnosti se sofinancira iz sredstev vsakokratnega proračuna Občine Brežice in sicer iz proračunskih postavk: - 00127 Materialni stroški-poslovni prostori, - 00527 Sofinanciranje materialnih stroškov objektov KS. Javni zavodi oz. Gasilska zveza Brežice sredstva zagotavljajo v lastnih vsakoletnih finančnih načrtih.

Rok za oddajo ponudb: 9. oktober 2023 do 12.00 ure (podaljšanje)

Odpiranje ponudb (javno): 9. oktober 2023 ob 14.00 uri - Zunanja povezava na spletni portal eJN2

OPOZORILO: Oddaja ponudb je možna le preko portala Zunanja povezava na eJN, ki od interesentov zahteva predhodno registracijo. Podrobnejša navodila najdete v spodnjem dokumentu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije..

povezava na dokumentNavodila za uporabo informacijskega sistema eJN - ponudniki odpira se v novem oknu

 

Kontaktna oseba:
Vilma Zupančič
tel.: 07 6205 561, GSM 041 944 460
e-mail: 

 

RAZPISNA DOKUMENTACIJA je dosegljiva na spletni povezavi Zunanja povezava na TU (JN005461/2023-B01).

povezava na dokumentRazpisna dokumentacija odpira se v novem oknu

povezava na dokumentRD - spremembe in dopolnitve odpira se v novem oknu - 8. 9. 2023

povezava na dokumentRD - spremembe in dopolnitve odpira se v novem oknu - 20. 9. 2023

Naročnik »Zavarovalno tehničnih specifikacij« na spletni strani ne bo objavil, saj le-te vsebujejo podatke, ki niso namenjeni širši javnosti. Iz tega razloga morajo ponudniki, ki so zainteresirani za pridobitev naročila, naročniku po e-pošti na naslov prošnjo za pridobitev omenjenih prilog. Vsak ponudnik mora v sporočilu navesti naziv ponudnika (zavarovalnice), tako da bo naročnik lahko preveril ali je le-ta na seznamu zavarovalnih subjektov, ki ga vodi Agencija za zavarovalni nadzor ter se podpisati z imenom in priimkom. Ponudnikom, za katere naročnik ne bo mogel ugotoviti, ali izpolnjujejo omenjen pogoj za pridobitev dokumentacije, le-te ne bo izročil. Dokumentacijo ponudniki prevzamejo po elektronski pošti.