Skoči na vsebino
Gumb išči| Zapri iskalnik

14. seja Občinskega sveta občine Brežice

Po mailu sem poslal predlog za dodatno točko dnevnega reda. Ker mi je bilo sporočeno, da zaradi prepozne oddaje predloga to iz poslovniških razlogov ni možno, predlagam, da se prva obravnava predloga Odloka o oglaševanju, plakatiranju in obveščanju opravi na 16. redni seji. Prilagam predlog odloka.

Odgovor na pobudo/vprašanje

Občina Brežice ima veljaven Odlok o oglaševanju v Občini Brežice (Uradni list RS, št.106/09) ter določbe v veljavnem Občinskem prostorskem načrtu za območje Občine Brežice (glej 84.člen, Uradni list RS, št. 41/19). Objavljen je tudi Katalog urbane opreme in objektov za oglaševanje v občini Brežice (objavljeno med strateškimi dokumenti Občine Brežice, januar 2022). V vseh treh dokumentih so dokaj jasno podane podlage v zvezi z oglaševanjem in plakatiranjem v naši občini. Ti akti so lahko tudi podlaga za "čiščenje" neustrezno postavljenih oglaševalskih teles tako v obcestnem prostoru, kot tudi izven tega, kar ne izvajajo občinske službe. Kar je predvsem potrebno ustrezno urediti, je primerna organizacijska oblika vzdrževalske/upravljalske službe za ta namen. Leta 2009 ko je bil sprejet osnovni odlok s tega področja še ni obstajala Komunala Brežice, ki je trenutno tista ustanova, ki je smiselna za prevzem take službe. Potrebno pa je podrobno preučiti kako tako službo formirati in učinkovito zasnovati izvedbo vsega po predmetnih že sedaj veljavnih predpisih. Po našem mnenju je potrebno v obstoječem odloku urediti predvsem navedeno in mogoče manjše spremembe, ki so se ugotovile med izvajanjem odloka. Konceptualno pa so veljavni predpisi, razen navedenega, ustrezni.

Info

Datum:

19.05.2025


Izpraševalec:

Aljoša Rovan


Stranka:

LEVICA