13.11.2020 / Javna naročila
Podelitev koncesije za redno vzdrževanje občinskih cest
Deli na FBNatisniObčina Brežice objavlja javno naročilo po odprtem postopku za podelitev koncesije za izvajanje obvezne občinske gospodarske javne službe redno vzdrževanje občinskih cest
Občina Brežice razpisuje podelitev koncesije po odprtem postopku v skladu z 42. in 43. členom Zakona o javno-zasebnem partnerstvu, 36. in 37. členom Zakona o gospodarskih javnih službah in 46. členom Odloka o občinskih cestah v Občini Brežice.
Predmet javnega naročila je izbor izvajalca/koncesionarja, ki bo sposoben kvalitetno in na dogovorjen način prevzeti v izvajanje obvezno občinsko gospodarsko javno službo rednega vzdrževanja občinskih cest na tistih cestah in pločnikih na območju Občine Brežice, ki so opredeljene v drugi alineji 37. člena Odloka o občinskih cestah v Občini Brežice.
Koncesijska pogodba bo sklenjena za določen čas, za dobo 4 let.
Koncesija obsega:
- redno letno vzdrževanje občinskih cest in pločnikov,
- redno zimsko vzdrževanje občinskih cest pločnikov
- vzdrževanje prometne signalizacije in opreme ter
- druge s tem povezane naloge vključno z vodenjem katastra, pripravo programov službe in poročil.
Koncesija obsega vse naloge/storitve, kot jih določajo Zakon o cestah, Pravilnik o rednem vzdrževanju javnih cest, Odlok o občinskih cestah v Občini Brežice, ta razpisna dokumentacija in koncesijska pogodba.
Javno naročilo se financira iz proračuna Občine Brežice - proračunskih postavk:
00156 – lokalne ceste – zimsko vzdrževanje (del),
00157 – lokalne ceste – letno vzdrževanje (del),
00191 – prometna signalizacija (del).
Rok za oddajo ponudb: JAVNO NAROČILO PREKLICANO (8. 3. 2021)
Odpiranje ponudb (javno): / - spletni portal eJN2
OPOZORILO: Oddaja ponudb je možna le preko portala eJN, ki od interesentov zahteva predhodno registracijo. Podrobnejša navodila najdete v spodnjem dokumentu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije..
Navodila za uporabo informacijskega sistema eJN - ponudniki
Kontaktna oseba:
Vilma Zupančič
tel.: 07 6205 561, GSM 041 944 460
e-mail:
SPREMEMBE IN DOPONITVE RD
Obratec: Potrditev delovnih izkupenj kadra - 27. 1. 2021
Navodila za izdelavo ponudbe - sprememba 12. 1. 2021
Navodila za izdelavo ponudbe - sprememba 30.12.2020
Popis del A - 30.12.2020
Vzorec pogodbe A - 30.12.2020
Izjava o nepovezanosti - 30.12.2020
RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Sprememba - rok za oddajo ponudbe - 9. 2. 2021
Sprememba - rok za oddajo ponudbe - 19.1.2021
Sprememba - rok oddaje ponudbe - 10.12.2020
Povabilo in navodila za izdelavo ponudbe - z manjkajočo str.8