Skoči na vsebino
Gumb išči|

Zapri iskalnik

11.02.2021 / Sporočila za javnost

11. DNEVI PODJETNIŠKIH PRILOŽNOSTI - program

Deli na FBNatisni

Letošnji že tradicionalni 11. Dnevi podjetniških priložnosti 2021 so namenjeni podajanju kakovostnih podjetniških informacij. Organizator Zavod za podjetništvo, turizem in mladino Brežice poskuša tudi letos ujeti duh časa in podjetnikom ter ostalim zainteresiranim predstaviti vsebine, ki bodo prišle prav v poslovnem življenju v naslednjem kratkoročnem obdobju. Pripravili so krajše sklope predavanj z aktualnimi podjetniškimi tematikami.

  • Vsa izobraževanja bodo potekala preko ZOOM aplikacije.
  • Obvezne predhodne prijave. 
  • Izobraževanja so brezplačna in jih financira Občina Brežice. 
  • Organizator ZPTM Brežice si pridružuje pravico do spremembe programa.

 

Sreda, 17. 2. 2021, od 17.00 do 19.30

Kaj je treba vedeti za pravilno izpeljavo postopka odpovedi pogodbe o zaposlitvi iz poslovnih razlogov (Iztok Starc, Odvetniška družba Grilc, Starc in partner, O.P.,)

Sreda, 24. 2. 2021, od 17.00 do 19.30

Vračanje državne pomoči po PKP 1-6 ter veljavni ukrepi za delodajalce in samozaposlene (Nina Scortegagna Kavčnik, Pravno-poslovni portal, založništvo in izobraževanja)

Sreda, 3. 3 .2021, od 17.00 do 19.30

Osnove uporabe facebooka in instagrama: potencial za komuniciranje  (Sašo Panić, strokovnjak na področju spletnih rešitev in optimizacij spletnih procesov, Etrend.d.o.o.)

Sreda, 10. 3. 2021, od 17.00 do 19.30

Osnove in pomen oblikovanja kolektivne blagovne znamke za občino Brežice Tanja Lešnik Štuhec, Provital d.o.o.

 

Podrobneje o posameznih predavanjih:

Sreda, 17. 2. 2021, od 17.00 do 19.30

Kaj je treba vedeti za pravilno izpeljavo postopka odpovedi pogodbe o zaposlitvi iz poslovnih razlogov (Iztok Starc, Odvetniška družba Grilc, Starc in partner, O.P.,)

O podjetju:

Odvetniško družbo Grilc, Starc & Partnerji so v letu 2012 ustanovili odvetniki Anton Grilc, Iztok Starc in Blaž Guna izhajajoč iz prepričanja, da je prihodnost odvetništva v strokovni specializaciji, v medsebojnem povezovanju, v obravnavanju strank kot poslovnih partnerjev ter v celovitem podjetniškem pristopu pri poslovanju.

Od ustanovitve dalje poslujejo po lastnem inovativnem poslovnem modelu ter v skladu s sprejetim Strateškim razvojnim programom za obdobje 2012 do 2022.

Od leta 2017 smo člani mednarodnega združenja TEN – The European Network of Law Firms, ki združuje mednarodno usmerjene odvetniške družbe s področja gospodarskega in civilnega prava.

Visoki moralni, etični in varnostni standardi poslovanja so bili v Odvetniško družbo Grilc, Starc & Partnerji vgrajeni že ob njeni ustanovitvi. Postali so del nas samih, našega načina razmišljanja in ravnanja.

Prisluhnimo jih!

O predavanju:

  • Preverba varovanih kategorij, tako z vidika ZDR-1 kot interventne PKP zakonodaje,
  • Pomen bolniškega staleža, nosečnosti, porodniške, invalidnosti
  • Pomen razlikovanja med starejšim delavcem & delavcem pred upokojitvijo
  •  Višina odpravnine,
  • Odpovedni rok in dogovor o skrajšanju odpovednega roka,
  • Kakšno denarno nadomestilo, če sploh, pripada delavcu,
  • Kako naj delodajalec postopa pri vročanju odpovedi in drugih pisanj delavcu (poziv čakanje na delo, povabilo na zagovor…),
  • Pisna odreditev začasnega  opravljanje drugega ustreznega dela ali drugega primernega dela,
  • Odpoved pogodbe o zaposlitvi "zaradi invalidnosti«
  • Sprememba pogodbe o zaposlitvi iz polnega na krajši delovni čas dogovorno po 49. členu ZDR-1;
  • Odpoved s ponudbo nove pogodbe pri istem delodajalcu po 91. členu ZDR-1;
  • Postopek zapiranja s.p.-ja

 

Sreda, 24. 2. 2021, od 17.00 do 19.30

Vračanje državne pomoči po PKP 1-6 ter veljavni ukrepi za delodajalce in samozaposlene (Nina Scortegagna Kavčnik, Pravno-poslovni portal, založništvo in izobraževanja)

O predavateljici:

Nina Scortegagna Kavčnik je večletne praktične izkušnje na pravnem področju pridobila kot pravna svetovalka. Od leta 2007 do leta 2013 je bila zaposlena v notarski pisarni. Njeno področje delovanja je predvsem civilno (stvarno, dedno, zemljiškoknjižno, družinsko), delovno in gospodarsko (statusnim) pravo. Redno deluje tudi na pedagoškem področju kot predavateljica pravnih predmetov, katerih poudarek je podajanju praktičnih izkušenj.

Nina je vodja službe za pravne, kadrovske in splošne zadeve pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije.

O predavanju:

  • Pregled okoliščin po posameznih institutih (temeljni dohodek, oprostitev plačila prispevkov, oprostitev plačila PIZ, krizni dodatek, čakanje na delo, delo s skrajšanim delovnim časom), zaradi katerih je potrebno vračanje državne pomoči (PKP 1-6).
  • Nezadosten upad prometa.
  • Izplačilo dobička in nagrad poslovodstvu.
  • Odpovedi pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga in likvidacije družbe.
  • Neizplačevanje nadomestila place.
  • Odrejanje nadurnega dela in prerazporejanje delovnega časa, ipd.

 

Sreda, 3. 3. 2021, od 17.00 do 19.30

Osnove uporabe facebooka in instagrama: potencial za komuniciranje  (Sašo Panić, strokovnjak na področju spletnih rešitev in optimizacij spletnih procesov, Etrend.d.o.o.)

O predavanju:

Novi mediji imajo vedno večjo težo v komuniciranju z javnostmi, slednja pa je ključ do širše prepoznavnosti vaše organizacije. Nove medije, predvsem družbene medije Facebook in Instagram, v gospodarski panogi pogosto enačijo z orodji za digitalni marketing. Njun trženjski potencial za gospodarstvo je neizpodbiten.

Da bi vam pomagali čim bolj izkoristiti potencial Facebooka in Instagrama za boljšo prepoznavnost in vidljivost vašega dela, promocijo uspehov in projektov, boljšo splošno obveščenost vaših občanov/uporabnikov in dvostransko komunikacijo z njimi, smo kot predavatelja na izobraževanje povabili Saša Panića, izkušenega strokovnjaka za digitalni in vsebinski marketing ter družbene medije.

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite rezultate svojega dela predstaviti zainteresirani javnosti preko novih medijev in komunikatorjem v javnemu sektorju. Izobraževanje je po težavnostni stopnji primerno tudi za začetnike.

Izvedeli boste:

  • Kako delujeta Facebook in Instagram
  • Predstavitev obeh platform, bistvene razlike
  • Kako deluje algoritem in od česa je odvisno, kdaj se naša objava prikaže v “news feedu”
  • Priprava vsebin za objavo in izboljšanje rezultatov
  • Kako pravilno pripraviti objave?
  • Kakšna vsebina je primerna za objavo?
  • Dobre in slabe prakse pri objavljanju
  • Nasveti in triki za izboljšanje rezultatov
  • Kako povečati odzivnosti sledilcev
  • Kako izkoristiti zadnje posodobitve in kaj nas čaka v prihodnosti
  • Urednikovanje in analiza
  • Kako začrtati osnovno (dolgoročno) strategijo upravljanja s Facebookom in Instagramom?
  • Orodja za učinkovitejše upravljanje in analizo
  • Kaj mi povejo podatki, kaj se iz njih lahko naučimo?

 

Sreda, 10. 3. 2021, od 17.00 do 19.30

Osnove in pomen oblikovanja kolektivne blagovne znamke za občino Brežice Tanja Lešnik Štuhec, Provital d.o.o.)

O podjetju:

V podjetju Povital d.o.o. gradijo na znanju v navezi z izkušnjami in zastavljeno vizijo, ki temelji na jasnih ciljih. Njihova vizija je usmerjena v kakovostno ponudbo svetovalnih, izobraževalnih in projektno zasnovanih storitev na področjih ustanavljanja, upravljanja ter preoblikovanja gostinskih podjetij, turističnih destinacij in zavarovanih območij. Posebno pozornost posvečajo razvoju podeželskih destinacij z vzpostavljanjem kolektivnih blagovnih znamk po modelu Izvorno Slovensko. Osnovno vodilo podjetja je predano in profesionalno delo z nenehnim nadgrajevanjem znanj in usposobljenosti ter spodbujanjem višje kakovosti življenja zaposlenih v gostinstvu in turizmu ter deležnikov turističnih destinacij in zavarovanih območij. Menijo, da je ključ dobrega poslovanja, odlično načrtovanje ter spremljanje izvedenih aktivnosti!

O predavanju:

Z namenom povezovanje pridelovalcev ustreznih prehranskih izdelkov ter izdelkov umetnostne in domače obrti, gostinsko turističnih storitev in ponudbe nastanitev in bivanja ter drugih vsebin v občini Brežice, bomo v letu, ki je pred nami, naredili prve korake k blagovni znamki Brežic. Blagovna znamka je v današnjem tržnem okolje postala učinkovito sredstvo za prepoznavanje in razlikovanje ponudbe od ostale ponudbe blaga na trgu. Blagovna znamka predstavlja izziv za razvoj kraja, upravljanje in izpolnjevanje pričakovanj prejemnikov le-te.

Kljub številnim prednostim uvedbe kolektivne blagovne znamke na dejavnost pridelovalcev, se pridelovalci še vedno soočajo s številnimi težavami. Težavo predstavlja predvsem razdrobljena ponudba in majhne količine izdelkov. Povezovanje je bolj kot ne simbolično, saj pridelovalci še vedno nastopajo na trgu posamezno.