Gumb išči|

Zapri iskalnik

11.11.2021 / Javna naročila

Dobava pisarniškega materiala v obdobju 2022-2023

Deli na FBNatisni

Občina Brežice objavlja javno naročilo male vrednosti za izbor dobavitelja pisarniškega materiala v obdobju od 1. 1. 2022 do 31. 12. 2023

Predmet javnega naročila je dobava pisarniškega materiala za Občino Brežice ter krajevne skupnosti Občine Brežice za obdobje 2 let in sicer od 1.1.2022 do 31.12.2023. Javno naročilo je razdeljeno na tri sklope in sicer:
Sklop 1: Pisarniški material in papir
Sklop 2: Tonerji

Javno naročilo se financira iz proračuna Občine Brežice - proračunska postavka "00037 – Izdatki za blago in storitve" ter proračunskih postavk posameznih KS.

Rok za oddajo ponudb: 24. november 2021 do 12.00 ure

Odpiranje ponudb (javno): 24. november 2021 ob 12.05 uri

Spremenjena pot za oddajo ponudb - spletni portal eJN

OPOZORILO: Oddaja ponudb je možna le preko portala eJN, ki od interesentov zahteva predhodno registracijo. Podrobnejša navodila najdete v spodnjem dokumentu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Navodila za uporabo informacijskega sistema eJN - ponudniki

 

Kontaktna oseba:
Mateja Kreačič Ajster
tel.: 07 6205 566
e-mail: 

 

RAZPISNA DOKUMENTACIJA

Povabilo in navodila za izdelavo ponudbe

Popis materiala

Obrazci

Vzorec pogodbe