15.11.2019 / Javna naročila
Dobava pisarniškega materiala v obdobju 2020-2021
Deli na FBNatisniObčina Brežice objavlja javno naročilo male vrednosti za izbor dobavitelja pisarniškega materiala v obdobju 2020-2021
Predmet javnega naročila je dobava pisarniškega materiala za Občino Brežice ter krajevne skupnosti Občine Brežice za obdobje 2 let in sicer od 1.1.2020 do 31.12.2021. Javno naročilo je razdeljeno na tri sklope in sicer:
Sklop 1: Pisarniški material
Sklop 2: Papir
Sklop 3: Tonerji
Javno naročilo se financira iz proračuna Občine Brežice - proračunska postavka "00037 – Izdatki za blago in storitve" ter proračunskih postavk posameznih KS.
Rok za oddajo ponudb: 2. december 2019 do 14.00 ure - NOV ROK
Odpiranje ponudb (javno): 2. december 2019 ob 14.05 uri - Zunanja povezava na spletni portal eJN2
OPOZORILO: Oddaja ponudb je možna le preko portala Zunanja povezava na eJN, ki od interesentov zahteva predhodno registracijo. Podrobnejša navodila najdete v spodnjem dokumentu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije..
Kontaktna oseba:
Mateja Kreačič Ajster
tel.: 07 6205 566
e-mail:
SPREMEMBE IN DOPOLNITVE RD
povezava na dokumentSpremembe in dopolnitve navodil odpira se v novem oknu
povezava na dokumentVzorec pogodbe A odpira se v novem oknu
povezava na dokumentPopisi blaga A odpira se v novem oknu
RAZPISNA DOKUMENTACIJA
povezava na dokumentPovabilo in navodila za izdelavo ponudbe odpira se v novem oknu