Skoči na vsebino
Gumb išči|

Zapri iskalnik

15.11.2019 / Javna naročila

Dobava pisarniškega materiala v obdobju 2020-2021

Deli na FBNatisni

Občina Brežice objavlja javno naročilo male vrednosti za izbor dobavitelja pisarniškega materiala v obdobju 2020-2021

Predmet javnega naročila je dobava pisarniškega materiala za Občino Brežice ter krajevne skupnosti Občine Brežice za obdobje 2 let in sicer od 1.1.2020 do 31.12.2021. Javno naročilo je razdeljeno na tri sklope in sicer:
Sklop 1: Pisarniški material
Sklop 2: Papir
Sklop 3: Tonerji

Javno naročilo se financira iz proračuna Občine Brežice - proračunska postavka "00037 – Izdatki za blago in storitve" ter proračunskih postavk posameznih KS.

Rok za oddajo ponudb: 2. december 2019 do 14.00 ure - NOV ROK

Odpiranje ponudb (javno): 2. december 2019 ob 14.05 uri - spletni portal eJN2

OPOZORILO: Oddaja ponudb je možna le preko portala eJN, ki od interesentov zahteva predhodno registracijo. Podrobnejša navodila najdete v spodnjem dokumentu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije..

Navodila za uporabo informacijskega sistema eJN - ponudniki

 

Kontaktna oseba:
Mateja Kreačič Ajster
tel.: 07 6205 566
e-mail:

 

SPREMEMBE IN DOPOLNITVE RD

Spremembe in dopolnitve navodil

Vzorec pogodbe A

Popisi blaga A

 

RAZPISNA DOKUMENTACIJA

Povabilo in navodila za izdelavo ponudbe

 

Obrazci